Bank Pekao – zakładanie profilu zaufanego

Biuro rachunkowe - ifirma.pl

Przedsiębiorcy posiadający dostęp do bankowości internetowej w Banku Pekao mają możliwość w szybki sposób uzyskać Profil Zaufany. Założenie oraz korzystanie z Profilu Zaufanego jest bezpłatne.

Założenie Profilu Zaufanego należy zacząć od zalogowania się do bankowości internetowej. Po przejściu na stronę profilu zaufanego banku należy wybrać opcję Zaloguj się.

 

 

Po wybraniu wskazanej opcji użytkownik zostanie przekierowany do strony logowania się do konta w banku. W tej części należy zalogować się na konto wskazując numer klienta oraz hasło do konta bankowego.

 

 

Po zalogowaniu się do konta bankowego pokaże się Wniosek o utworzenie Profilu Zaufanego, należy wybrać opcję Załóż profil zaufany.

 

 

W kolejnym kroku zostaną wskazane dane nowo tworzonego Profilu Zaufanego. W tym miejscu można zmienić adres e-mail. W części Dane Profilu Zaufanego należy wskazać login tworzony wg wskazówek znajdujących się w znaku zapytania.

Ponadto należy zapoznać się z oświadczeniami wskazanymi przez Bank, zatwierdzenie zapoznania się z oświadczeniami następuje poprzez zaznaczenie stosownych checkboxów.

Po oznaczeniu checkboxów, należy wybrać opcję Dalej.

 

 

Kolejno następuje autoryzacja założenia profilu poprzez wpisanie kodu SMS otrzymanego od Banku. Na początku należy wybrać opcję Pobierz kod sms:

 

 

kolejno uzupełnić pole dotyczące kodu i wybrać opcję Zatwierdź:

 

 

Po wpisaniu kodu i zatwierdzeniu operacji pojawi się komunikat o założeniu profilu z wskazaną datą do kiedy profil jest ważny. Profil Zaufany jest ważny 3 lata.

 

 

Zakładając Profil Zaufany za pośrednictwem konta w banku przedsiębiorca podpisujący dokumenty za pomocą profilu każdorazowo będzie logował się do swojego konta w bankowości internetowej. Autoryzacja operacji, tj. potwierdzenie podpisu, będzie następowało zgodnie z metodą autoryzacji przelewów dokonywanych w bankowości internetowej np. poprzez kod SMS, wpisanie kodu ze zdrapki.

Poniżej treść wiadomości e-mail, jaką otrzyma przedsiębiorca po pomyślnym przejściu powyższych kroków.

Mail dotyczący założenia konta w serwisie Profil Zaufany:

 

 

oraz mail potwierdzający utworzenie Profilu Zaufanego:

 

 

Uwaga! Wszelkie wątpliwości dotyczące założenie Profilu Zaufanego w Banku Pekao prosimy wyjaśniać bezpośrednio z Infolinią Banku – Kontakt Pekao
Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na czacie . Możesz też napisać maila na bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.
Biuro rachunkowe - ifirma.pl

Mobilnie. Wszędzie

Z ifirma.pl masz księgowość w swoim telefonie. Wysyłaj dokumenty, sprawdzaj salda i terminy online, gdziekolwiek jesteś. Aplikację znajdziesz na najpopularniejszych platformach.

Mobilnie

Ułatwienia dla e‑commerce

Wygodne integracje
Wygodne integracje

Program do faktur IFIRMA w prosty sposób zintegrujesz z Allegro i popularnymi platformami e‑commerce jak Shoper, WooCommerce czy PrestaShop.

Sprawdź wszystkie integracje →

Wygodne integracje
Płatności w jednym miejscu

ifirma.pl łączy się z urządzeniami fiskalnymi, pozwala na eksport przelewów do banku i zatwierdzanie ich jednym kodem, co znacznie usprawnia codzienną pracę i samodzielne księgowanie.

Wygodne integracje
Łatwe generowanie faktur

Dzięki integracji z bazą GUS ułatwiamy też wystawianie faktur – wystarczy, że wpiszesz NIP kontrahenta, a reszta danych uzupełni się automatycznie.

allegro integracja ecommerce
woocommerce integracja ecommerce
shoper integracja ecommerce
prestashop integracja ecommerce
shoplo integracja ecommerce
magento integracja ecommerce