Regulamin obowiązuje od 6.06.2023r.
- Postanowienia ogólne
- Zgodnie z wymogami ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020r. poz.344), IFIRMA S.A. (zwana dalej: Operatorem) tworzy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną (zwany w dalszej części: Regulaminem) na potrzeby świadczenia Usługi Wsparcia Rejestracji Działalności.
- Regulamin stanowi potwierdzenie zawarcia umowy z klientem stosownie do treści art. 21 Ustawy z 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2022r. poz. 2337).
- Korzystanie z Usługi Wsparcia Rejestracji Działalności wymaga akceptacji niniejszego Regulaminu, konieczna jest również akceptacja plików cookies (więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdą Państwo w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem https://www.ifirma.pl/rodo/polityka-prywatnosci-ifirma-pl). Przed potwierdzeniem akceptacji Regulaminu, Użytkownik ma możliwość zapoznania się z Regulaminem i klikając przycisk potwierdzający akceptuje jego postanowienia.
- Definicje
- Operator – spółka IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 241 G, Wrocław (53-234), zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000281947, NIP 8981647572, REGON 931082394, o kapitale zakładowym 640.000,00 zł, opłaconym w całości, będąca właścicielem i administratorem serwisu dostępnego pod adresem www.ifirma.pl;
- Infolinia – dedykowany dla Klientów numer telefonu, podany na stronie serwisu ifirma.pl, za pośrednictwem którego m.in. świadczona jest Usługa;
- Serwis ifirma.pl – serwis internetowy przeznaczony do świadczenia usług księgowości internetowej pod adresem www.ifirma.pl;
- Klient – osoba fizyczna, która wypełniła formularz, o którym mowa w punkcie 3.7 i 3.8 Regulaminu, rejestrująca jednoosobową działalność gospodarczą;
- Konsument – Klient, do którego stosuje się przepisy dotyczące konsumentów;
- Wideokonferencja– spotkanie on-line Klienta i Konsultanta Operatora;
- Konsultant Operatora – osoba działająca w imieniu Operatora, świadcząca Usługi Wsparcia Rejestracji Działalności;
- Regulamin – niniejszy regulamin, stanowiący regulamin świadczenia usług elektronicznych w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020r. poz.344), określający zasady świadczenia Usługi Wsparcia Rejestracji Działalności;
- Usługa Wsparcia Rejestracji Działalności, dalej Usługa – usługa polegająca na technicznej asyście Konsultanta Operatora przy rejestrowaniu działalności gospodarczej w serwisie biznes.gov.pl przez Klienta podczas wideokonferencji, dostępna na zasadach określonych w Regulaminie. Dla uchylenia wątpliwości, Usługa nie obejmuje usług doradztwa w tym podatkowego w rozumieniu ustawy o doradztwie podatkowym.
- Zasady ogólne świadczenia Usługi
- Usługi będą świadczone od 6.06.2023 do odwołania.
- Usługa polega na asyście technicznej Klientowi podczas wideokonferencji przy rejestracji przez niego działalności gospodarczej, a w szczególności formułowania wniosku w formie elektronicznej o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) w serwisie biznes.gov.pl.
- Usługa będzie świadczona nieodpłatnie.
- Akceptacja Regulaminu oraz rezerwacja terminu wykonania Usługi są równoznaczne z zawarciem Umowy bez konieczności sporządzenia odrębnej umowy.
- Umowa o świadczenie Usług ma charakter jednorazowy i zostaje zawarta na czas realizacji usługi w postaci wideokonferencji trwającej maksymalnie 45 minut, co oznacza, że Klient chcąc odbyć kolejną wideokonferencję musi zawrzeć nową Umowę o świadczenie Usługi.
- Usługa jest dostępna dla Klientów wyłącznie po dokonaniu rezerwacji terminu wideokonferencji on-line poprzez formularz dostępny na stronie www.ifirma.pl.
- Warunkiem skorzystania z Usługi jest podanie w formularzu następujących danych:
- 3.7.1. imienia i nazwiska,
- 3.7.2. adresu e-mail – niezbędny do komunikacji,
- 3.7.3. numeru telefonu – niezbędny do komunikacji,
- 3.7.4. numeru NIP, jeżeli został nadany,
- 3.7.5. określenia rodzaju rejestrowanej działalności gospodarczej.
- Z Usługi nie mogą korzystać osoby, które na dzień realizacji Usługi:
- 3.8.1.prowadzą działalność gospodarczą;
- 3.8.2.zawiesiły prowadzoną już działalność gospodarczą;
- 3.8.3.posiadają aktualny zakaz prowadzenia działalności gospodarczej;
- 3.8.4.złożyły wniosek o rejestrację działalności gospodarczej, bez pośrednictwa Operatora.
- Operator realizuje Usługę z dołożeniem należytej staranności.
- Warunki techniczne świadczenia Usługi
- Celem korzystania z Usługi Klient powinien spełniać wymagania techniczne, niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Operatora, którym posługuje się Użytkownik, w tym Klient powinien we własnym zakresie zapewnić urządzenie z dostępem do sieci Internet, wyposażone w przeglądarkę umożliwiającą wyświetlanie na ekranie urządzenia dokumentów HTML oraz aktywne konto poczty elektronicznej. Szczegółowe informacje na temat bieżących wymagań technicznych Klient otrzyma w e-mailu potwierdzającym termin umówionej wideokonferencji.
- Operator nie jest odpowiedzialny za nieprawidłowości w świadczeniu Usługi powstałe w związku z niespełnieniem przez Klienta wymagań technicznych.
- Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za niewykonanie lub nieprawidłowe wykonanie Usługi, wynikające z niespełnienia przez Klienta wymagań technicznych.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa świadczenia Usługi oraz przesyłu danych, Operator podejmuje środki, w szczególności techniczne, adekwatne do zagrożenia.
- Operator zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia dostępu do usług świadczonych drogą elektroniczną, gdy:
- 4.5.1.jest to niezbędne ze względów bezpieczeństwa,
- 4.5.2.jest to niezbędne z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Operatora, które mogłyby doprowadzić do naruszenia w ten sposób przepisów prawa,
- 4.5.3.w razie konieczności dokonania niezbędnych czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem, ulepszaniem, konserwacją lub zabezpieczaniem systemów informatycznych i zasilania, przy czym okres czasowego zawieszenia dostępu nie będzie dłuższy niż czas konieczny do usunięcia powstałych nieprawidłowości.
- Zasady szczegółowe świadczenia Usługi
- Wideokonferencje będą odbywać się w dniach i godzinach określonych na stronie www.ifirma.pl.
- Termin wideokonferencji Klient rezerwuje poprzez formularz dostępny na stronie www.ifirma.pl.
- Usługi będą świadczone przez Konsultantów Operatora po wcześniejszym umówieniu terminu wideokonferencji. Konsultant Operatora potwierdza telefonicznie termin wideokonferencji z Klientem.
- Konsultant Operatora w umówionym terminie inicjuje wideokonferencję poprzez połączenie wideo, wykorzystując unikatowy link do wideokonferencji wysłany Klientowi na adres e-mail podany w formularzu, o którym mowa w punkcie 3.7 Regulaminu.
- Wideokonferencja oraz czat (konwersacja pisemna) prowadzona w czasie realizacji Usługi są rejestrowane.
- W sytuacji problemów technicznych lub zerwania połączenia podczas wideokonferencji, Konsultant Operatora podejmie trzykrotnie próbę połączenia z Klientem.
- Operator zastrzega, że realizacja Usługi może wymagać dodatkowych informacji czy też wcześniejszego sprecyzowania pytania przez Klienta.
- Operator zastrzega, że godzina wideokonferencji może ulec zmianie, o czym Operator poinformuje Klienta telefonicznie proponując jednocześnie nowy termin wideokonferencji.
- Z zakresu Usługi Wsparcia Rejestracji Działalności wyłączone są porady, w tym prawne, podatkowe, księgowe, z zakresu doradztwa biznesowego.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za podjęte przez Klienta, na podstawie informacji udzielonych mu w ramach Usługi, decyzje i działania lub zaniechania, w tym dotyczących kwestii prawnych, podatkowych, księgowych lub przedmiotu działalności.
- Klient zobowiązany jest do nieużywania zwrotów lub udostępniania podczas realizacji Usługi treści o charakterze niecenzuralnym, obraźliwym, erotycznym, naruszającym dobra osobiste Konsultanta Operatora lub innych osób oraz naruszające przepisy prawa powszechnie obowiązującego. Jeżeli w ramach Usługi Konsultant Operatora uzna, że nie zostały zachowane powyższe warunki Regulaminu, ma prawo przerwać wideokonferencję.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za nieuzyskanie przez Klienta wpisu do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej.
- Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy świadczenia Usług przed jej wykonaniem.
- Odstąpienie od Umowy, o którym mowa w pkt. 5.13 następuje przez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy nie musi zawierać uzasadnienia.
- W przypadku wyrażenia przez Konsumenta zgody na rozpoczęcie świadczenia Usługi przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od Umowy i poinformowania Konsumenta o utracie prawa do odstąpienia od Umowy, prawo do odstąpienia wygasa z chwilą rozpoczęcia świadczenia Usługi.
- W przypadku braku zgody na rozpoczęcie świadczenia Usługi przed upływem okresu do odstąpienia od Umowy, Operator powstrzyma się od realizacji Usługi do końca tego okresu. Konsument może w każdym czasie wyrazić zgodę na rozpoczęcie świadczenia Usługi przed upływem okresu do odstąpienia od Umowy.
- Konsument składa oświadczenie o odstąpieniu od Umowy podczas rozmowy telefonicznej z Konsultantem Operatora lub na dedykowany adres poczty elektronicznej: rejestracjaceidg@ifirma.pl
- W przypadku złożenia przez Konsument oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą.
- Dane osobowe
- Operator jako administrator danych osobowych:
- 6.1.1.przetwarza dane osobowe podane przez Klientów korzystających z Usługi lub innych osób, które skontaktowały się z Operatorem za pomocą Infolinii, przy czym szczegółowe informacje na temat zakresu, podstaw prawnych i celów przetwarzania tych danych osobowych dostępne są na stronie internetowej: https://www.ifirma.pl/rodo.
- Reklamacje
- Reklamacje dotyczące Usług Wparcia można zgłaszać pocztą elektroniczną na adres email: reklamacje@ifirma.pl z adnotacją „Reklamacje dotycząca Usługi Wsparcia Rejestracji Działalności”.
- Operator rozpatruje reklamację Użytkownika w możliwie najkrótszym terminie, lecz nie dłuższym niż to wynika z obowiązujących przepisów prawa. W przypadku gdy reklamacja nie zawiera informacji koniecznych do jej rozpatrzenia, Operator zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie w niezbędnym zakresie, a termin biegnie wówczas od dnia doręczenia uzupełnionej reklamacji.
- Reklamacja powinna zawierać dane Klienta składającego reklamację (imię i nazwisko, adres e-mail, jak również̇ wskazanie przyczyny reklamacji oraz treść żądania).
- Odpowiedź na reklamację udzielana jest drogą elektroniczną na adres e-mail podany w reklamacji.
- Skorzystanie przez Klienta z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nieodpłatne.
- Postanowienia końcowe
- Regulamin dostępny jest pod adresem: https://pomoc.ifirma.pl/pomoc-kategoria/regulaminy/.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy prawa oraz Regulaminu serwisu ifirma.pl.
- Operator jest uprawniony do dokonywania zmian w Regulaminie, przy czym zmiany Regulaminu nie będą mieć wpływu na prawa nabyte przez Klientów w związku z Usługą wykonaną przed wejściem w życie zmian Regulaminu.
Jeśli informacji jakich szukasz nie znalazłeś w naszej bazie wiedzy - zadzwoń do nas 71 769 55 15 lub porozmawiaj z konsultantem na
czacie . Możesz też napisać maila na
bok@ifirma.pl. BOK jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 20:00.