Site icon Pomoc serwisu ifirma.pl

Pakiet – Księgowość internetowa

1. Jak działa księgowość internetowa?

Serwis internetowy ifirma.pl oferuje pakiet księgowości internetowej do samodzielnego prowadzenia rozliczeń swojej firmy – w oparciu o KPiR lub ryczałt.

Aplikacja nie jest instalowana na komputerze, działa po uzyskaniu dostępu do Internetu.

Dane firmy wprowadzane są przez Użytkownika samodzielnie, Użytkownik sam wystawia swoje faktury/rachunki i księguje faktury otrzymane od kontrahentów. Na tej podstawie powstają na koncie stosowne ewidencje, a następnie Użytkownik wylicza zobowiązania podatkowe i wobec ZUS poprzez wygenerowanie odpowiednich deklaracji oraz przesyła je do urzędów.

Zapoznaj się z naszą z wersją demo.

2. Wsparcie Biura Obsługi Klienta

W ramach użytkowania serwisu, jest możliwa pomoc Biura Obsługi Klienta w rozwiązywaniu problemów księgowych i pomoc wykonania danych czynności w serwisie.

Kontakt z BOK możliwy jest w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-20:00 przez:

Konsultanci nie dokonują wyliczeń a jedynie wskazują ścieżki księgowań czy też przedstawiają instrukcje jakie czynności należy w danym przypadku wykonać.

3. Bonusy

W ramach korzystania z serwisu Użytkownik może skorzystać z wielu udogodnień czy też personalizować ustawienia:

4. Cennik

Po dokonaniu rejestracji w serwisie ifirma.pl Użytkownik przez 30 dni korzysta z serwisu bezpłatnie, po tym okresie opłata za serwis wynosi w poszczególnych modelach:
1) miesięczny: 66,42 zł brutto, płatności należy dokonać do 14-tego danego miesiąca,
2) kwartalny: 199,26 zł brutto, płatności należy dokonać do 14-tego pierwszego miesiąca kwartału,
3) półroczny: 361,62 zł brutto (60,27 zł/mc), płatności należy dokonać do 14-tego pierwszego miesiąca w danym okresie,
4) roczny: 723,24 zł brutto (60,27 zł/mc), płatności należy dokonać do 14-tego pierwszego miesiąca w danym okresie.
Aktualne pakiety oraz ich ceny znajdują się tutaj.

Exit mobile version