Site icon Pomoc serwisu ifirma.pl

Pakiet – Księgowość internetowa

Spis treści:

    1. Jak działa księgowość internetowa?
    2. Wsparcie Biura Obsługi Klienta
    3. Bonusy
    4. Cennik

 

1. Jak działa księgowość internetowa?

Serwis internetowy ifirma.pl oferuje pakiet księgowości internetowej do samodzielnego prowadzenia rozliczeń swojej firmy – w oparciu o KPiR lub ryczałt.

Aplikacja nie jest instalowana na komputerze, działa po uzyskaniu dostępu do Internetu.

Dane firmy wprowadzane są przez Użytkownika samodzielnie, Użytkownik sam wystawia swoje faktury/rachunki i księguje faktury otrzymane od kontrahentów. Na tej podstawie powstają na koncie stosowne ewidencje, a następnie Użytkownik wylicza zobowiązania podatkowe i wobec ZUS poprzez wygenerowanie odpowiednich deklaracji oraz przesyła je do urzędów.

Zapoznaj się z naszą z wersją demo.

2. Wsparcie Biura Obsługi Klienta

W ramach użytkowania serwisu, jest możliwa pomoc Biura Obsługi Klienta w rozwiązywaniu problemów księgowych i pomoc wykonania danych czynności w serwisie.

Kontakt z BOK możliwy jest w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-20:00 przez:
telefon (801 006 008 lub 71 769 55 15),
mail bok@ifirma.pl
– oraz chat – po zalogowaniu należy w prawym górnym rogu najechać na login, następnie wybrać Kontakt i potem chat ifirma.pl.

Konsultanci nie dokonują wyliczeń a jedynie wskazują ścieżki księgowań czy też przedstawiają instrukcje jakie czynności należy w danym przypadku wykonać.

3. Bonusy

W ramach korzystania z serwisu Użytkownik może skorzystać z wielu udogodnień czy też personalizować ustawienia:
– połączyć konto bankowe,
– stworzyć własną serię numeracji,
– wystawiać faktury cykliczne,
– skonfigurować własny szablon maila wysyłany razem z fakturą do klienta,
– zintegrować drukarkę fiskalną,
– wysyłać e-deklaracje do US,
– wysyłać e-deklaracje do ZUS,
– zintegrować z serwisem sklep internetowy,
– wystawiać e-faktury,
– generować i wysyłać do urzędu pliki JPK,
– rozliczać pracowników (w przypadku zatrudnienia w ramach umowy o pracę serwis jest dostosowany do rozliczenia do 20 pracowników).

4. Cennik

Po dokonaniu rejestracji w serwisie ifirma.pl Użytkownik przez 30 dni korzysta z serwisu bezpłatnie, po tym okresie opłata za serwis wynosi w poszczególnych modelach:
1) miesięczny: 66,42 zł brutto, płatności należy dokonać do 14-tego danego miesiąca,
2) kwartalny: 199,26 zł brutto, płatności należy dokonać do 14-tego pierwszego miesiąca kwartału,
3) półroczny: 361,62 zł brutto (60,27 zł/mc), płatności należy dokonać do 14-tego pierwszego miesiąca w danym okresie,
4) roczny: 723,24 zł brutto (60,27 zł/mc), płatności należy dokonać do 14-tego pierwszego miesiąca w danym okresie.
Aktualne pakiety oraz ich ceny znajdują się tutaj.

Exit mobile version