Site icon Pomoc serwisu ifirma.pl

CRM- Lista kontrahentów, grupy kontrahentów oraz ich dodawanie.

Zakładka CRM umożliwia Użytkownikowi korzystanie z wielu dodatkowych funkcji, mających głównie charakter pomocniczy w prowadzeniu działalności. Pełną listę oraz opis funkcji znajdziesz tutaj.

 

 

W zakładce CRM dostępne są następujące podzakładki dotyczące kontrahentów:

 
 

Funkcjonalności poszczególnych zakładek zostały opisane poniżej.

1.1 Lista kontrahentów i dodaj kontrahenta

 

 

Lista kontrahentów dostępna w zakładce CRM ➡ Lista kontrahentów obejmuje następujące elementy:

a) funkcja dodawania nowego kontrahenta (+ Dodaj kontrahenta)

Kontrahenta można dodać bezpośrednio z zakładki CRM ➡ + Dodaj kontrahenta a także z zakładki CRM ➡Lista kontrahentów.
Po wybraniu funkcji dodawania nowego kontrahenta zostaje wyświetlone okno Dodanie nowego kontrahenta. Użytkownik ma możliwość wprowadzenia danych kontrahenta samodzielnie lub poprzez import danych z bazy GUS.

 
 

W obu wypadkach dane nowego kontrahenta wprowadzane są do formularza Edycji danych kontrahenta.

 

 

Pola formularza uzupełniane są następująco:

Exit mobile version