1. Założenie konta i podpisanie umowy
W przypadku usług Biura Rachunkowego ifirma.pl należy dokonać rejestracji konta wybierając od razu produkt: Biuro Rachunkowe bądź w trakcie korzystania z serwisu przejść na wskazany pakiet. Instrukcja jak tego dokonać dostępna jest tutaj.
Po dokonaniu wyboru wskazanego pakietu na adres e-mail będzie przesłany regulamin Biura, szkic umowy i informacje o dodatkowych danych.
2. Cennik
Cennik za usługi Biura Rachunkowego (obowiązujący od 01.08.2024) dostępny jest na naszej stronie. Cena za rozliczenie miesiąca księgowego uzależniona jest m.in. od formy rozliczania się, miesięcznej ilości dokumentów kosztowych, które byłyby przesyłane do Biura oraz ilości pracowników zatrudnionych w danym miesiącu. W naszej ofercie posiadamy dwa pakiety, ceny szacowane są następująco:
- Pakiet dla ryczałtowców zwolnionych z VAT, bez obsługi pracowników – 149 zł netto.
- Pakiet standardowy – obejmujący obsługę księgową do 10 dokumentów kosztowych, bez obsługi pracowników – 189 zł netto.
Istnieje możliwość rozbudowania pakietu standardowego o dodatkowe dokumenty. Po przekroczeniu bazowych 10 dokumentów kosztowych, otwierany jest pakiet za 30 zł netto, który obejmuje 5 kolejnych dokumentów kosztowych. Oba powyższe pakiety można rozbudować w zakresie obsługi pracowników – każdy pracownik będzie kosztował 20 zł netto. Dodatkowe opłaty związane z obsługą pracowników oraz innymi czynnościami wykonywanymi przez biuro rachunkowe wykazane są w cenniku w części Pełny cennik usług Biura rachunkowego.
3. Współpraca z księgową
Szczegóły współpracy należy ustalić z biurem rachunkowym. Zakres obowiązków po stronie Klientów, jak i Biura Rachunkowego widnieje regulaminie.
Od przydzielonej księgowej Użytkownik otrzymuje informacje, ile wynoszą należności do odpowiednich urzędów i do kiedy należy je opłacić. Księgowa/księgowy wysyła odpowiednie deklaracje do poszczególnych urzędów za Użytkownika.
4. Kontakt
Bezpośredni kontakt z biurem rachunkowym:
tel: 71 769-55-81
e-mail: br@ifirma.pl