Site icon Pomoc serwisu ifirma.pl

Wyszukiwanie

Użytkownicy serwisu ifirma.pl mają możliwość wyszukiwania faktur/rachunków. Opcja ta dostępna jest we wszystkich pakietach: Darmowa faktura, Faktura+, Księgowość internetowa, a także w usłudze Biura rachunkowego, zarówno dla płatników VAT i dla nievatowców.

Dla płatników VAT funkcja dostępna jest w zakładce Faktury ➡ Wyszukiwanie.

Dla nievatowców natomiast jest w zakładce Rachunki ➡ Przeglądanie.

Dokumentu można wyszukać wybierając:

UWAGA!
Pozycje dodane ręcznie bezpośrednio do Ewidencji sprzedaży VAT oraz Książki przychodów i rozchodów, nie będą brane pod uwagę przy wyszukiwaniu.

 

Płatnicy VAT, mają możliwość wyszukania również po e-fakturze.

Po wybraniu odpowiednich kryteriów, wybieramy opcję wyszukaj.

Na koncie przedsiębiorcy, który w trakcie prowadzenia działalności zarejestrował się do podatku VAT będą widoczne dwa wyszukiwania:

  1. Wyszukiwanie dotyczące okresu, od którego przedsiębiorca stał się płatnikiem VAT,
  2. Wyszukiwanie (nieVAT) czyli Wyszukiwanie poszerzone o okres z przed rejestracji do podatku VAT.

Kiedy przedsiębiorca będzie wyszukiwał dokumenty przez zakładkę Faktury ➡ Wyszukiwanie (nie VAT) wybierając okres zawierający datę, w którym przedsiębiorca był zwolniony z podatku VAT oraz gdy był czynnym podatnikiem VAT, zostaną wyświetlone dokumenty sprzed i po rejestracji.

W sytuacji gdy nie zostanie wybrana kategoria przychodu, naciskając wyszukaj zostaną wyświetlone:

Korzystając z pakietu księgowość internetowa bądź biuro rachunkowe, każdą listę można zapisać w formacie PDF bądź XLS. Więcej informacji na ten temat tutaj.

Autor: Pamela Roszak – ifirma.pl

Exit mobile version