Od 1 stycznia 2025 r. opłaty za integracje e-commerce będą rozdzielone od standardowych pakietów: Księgowość online, Biuro rachunkowe, Faktura+ i NDG.
Dla klientów, którzy wykorzystują naszą integrację z platformami e-commerce, bez dodatkowych kosztów będą mogli pobierać do 100 zamówień miesięcznie. Po przekroczeniu tego limitu będzie możliwość rozszerzenia pakietu za dodatkową opłatą 29 PLN netto miesięcznie lub 290 PLN netto rocznie.
1. Definicja zamówienia
Zamówienie w naszym systemie jest liczone jako każda transakcja pobrana do systemu z platform e-commerce (np. Allegro), dodaną w sekcji Integracje. Wszystkie zamówienia znajdują w zakładce eCommerce ➡ Zamówienia ➡ Lista zamówień i obejmują:
- zamówienia opłacone,
- zamówienia nieopłacone,
- zamówienia anulowane.
Zdajemy sobie sprawę, że transakcje te nie zawsze prowadzą do finalizacji sprzedaży, ale ich przetwarzanie w systemie wiąże się z wykorzystaniem naszych zasobów integracyjnych.
2. Co jest liczone do limitu zamówień?
Do limitu zamówień wliczane są:
- wszystkie pobrane zamówienia znajdujące się na liście zamówień, niezależnie od ich statusu (opłacone, nieopłacone, anulowane).
Do limitu zamówień nie są wliczane:
- transakcje, które nie zostały pobrane do systemu przez użytkownika,
- inne działania, takie jak ręczne księgowanie transakcji spoza integracji,
- wykorzystanie API do księgowania, którego limit pozostał niezmieniony 1000,
- zwroty do zamówień Allegro (aby pobrać zwrot, musi być pobrane w ramach limitu wcześniej zamówienie).
3. Dlaczego opłata za moduł?
Za jedyne 29 zł netto/miesiąc (lub 290 zł netto/rok) zyskujesz:
- kompleksowe zarządzanie sprzedażą online w jednym miejscu,
- cenę znacznie niższą niż aplikacje dostępne na rynku, np. wyłącznie do obsługi kas fiskalnych – które u nas są w cenie abonamentu,
- integracje, które usprawnią Twoją pracę,
- ciągły rozwój funkcji, które odpowiadają Twoim potrzebom.
Autor: Zespół IFIRMA