Site icon Pomoc serwisu ifirma.pl

Modele płatności za usługi księgowości internetowej

Po dokonaniu rejestracji w serwisie ifirma.pl Użytkownik przez 30 dni korzysta z serwisu bezpłatnie, po tym okresie opłata za serwis wynosi w poszczególnych modelach:

Opłatę należy uiścić według wybranego modelu płatności w terminie 14 dni od naliczenia opłaty na koncie Użytkownika.

Model płatności Użytkownik może wybrać/zmienić na swoim koncie samodzielnie, zawsze przed dokonaniem płatności.
 
Wybieramy zakładkę: Konfiguracja,
 


 
W kolejnym kroku: Rozliczenia ➡ zmień model płatności.
 

 

Następnie przechodzimy do wyboru modelu płatności i zatwierdzamy.

 


 
Nowy model płatności, automatycznie podstawi się jako wybrana należność do zapłaty.

Jeśli po zmianie, nowy model nie wygeneruje się na koncie, wówczas należy się wylogować i ponownie zalogować do konta.

W przypadku pytań i wątpliwości związanych z rozliczeniami, prosimy o kontakt z BOK – dział rozliczeń, od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00-16:00 przez telefon 801 006 008 lub 71 769 55 15 wewn. 1 oraz e-mail bok@ifirma.pl.
 

Użytkownicy ifirma.pl, mogą skorzystać z dostępnych promocji opisanych na naszej stronie. Sprawdź aktualne promocje.

 

Autor: Anita Marynowska – ifirma.pl

Exit mobile version