Site icon Pomoc serwisu ifirma.pl

Jak wprowdzić domyślne ustawienia dla wydatków

Lista standardowych wydatków

W tym miejscu można dodać listę standardowych i najczęściej księgowanych wydatków.


 

Wprowadzony standardowy wydatek można usunąć z listy po wybraniu opcji edytuj i po prawej stronie ekranu obok wybranego wydatku jest czerwona ikona z kubełkiem.


 

Również po wybraniu odpowiedniego formularza wydatków możliwe jest dodanie nowego wydatku i zaznaczenia pola dodaj do listy standardowych wydatków.


 

Domyślne ustawienia – opcja ta znajduje się na koncie Vatowca/Płatnika VAT
W tym polu Użytkownik może domyślnie zaznaczyć jedną z trzech opcji do wydatku związanego z:

 

Jeżeli przedsiębiorca prowadzi działalność opodatkowaną różnymi stawkami VAT, to ma obowiązek zaznaczać odpowiednie kropki:

 

Temat wskaźnika VAT oraz sprzedaży mieszanej został omówiony tutaj.


 

Zaznaczenie domyślnej opcji wydatku ze: np. sprzedaży opodatkowanej, będzie przypisane automatycznie przy księgowaniu wybranego kosztu w zakładce Wydatki.

 

Autor: Marzena Łukasik – ifirma.pl

Exit mobile version