Sklep internetowy na platformie Selly oferuje ponad 50 integracji, w tym płatności elektroniczne, hurtownie oraz księgowość online w ifirma.pl. Sprawdź, czym się wyróżnia Selly na tle konkurencji i jak zintegrować go z naszym systemem księgowym.
Czym jest Selly?
Selly.pl to platforma umożliwiająca stworzenie własnego, spersonalizowanego sklepu internetowego. Funkcjonalność modułu, przygotowanego przez deweloperów, gwarantuje skuteczne i sprawne przeniesienie sprzedaży do przestrzeni online. Z rozwiązań oprogramowania mogą korzystać zarówno osoby początkujące, jak i doświadczeni sprzedawcy, którzy szukają profesjonalnych narzędzi. Wśród zalet Selly warto wyróżnić:
- Szybkość sklepów internetowych – sklepy w Selly są nawet 70% szybsze niż sklepy na innych platformach,
- Integrator plików XML – możliwość integracji z dowolną hurtownią,
- Dostęp do bazy wiedzy – wysokiej jakości materiały tekstowe i wideo,
- Comiesięczne aktualności – stały rozwój oprogramowania w cenie abonamentu,
- Liczne integracje z marketplace’ami, hurtowniami i płatnościami internetowymi.
Rozwój sklepu dzięki interakcjom
Selly sukcesywnie rozbudowuje bazę integracji, tak aby oferta odpowiadała na potrzeby klientów niezależnie od etapu, na jakim znajduje się ich biznes. Jako sprzedawca masz więc możliwość uruchomienia sprzedaży wielokanałowej (integracje z marketplace i porównywarkami cen), prowadzenia zaawansowanej analityki (integracje z Google), czy też podejmowania współpracy z kurierami i systemami płatności elektronicznych.
Integracja Selly z IFIRMA
Integracja Selly z systemem księgowym IFIRMA pozwala sprzedawcy wystawiać różnego rodzaju faktury i rachunki, a także wysyłać je bezpośrednio do klientów za pomocą e-maila. Taka integracja przebiega w prostych krokach.
Rejestracja (logowanie) w serwisie ifirma.pl
Przejście do zakładki eCommerce ➡ Konfiguracja i wybranie przycisku Dodaj.
Spośród dostępnej listy integracji wybierz Selly i naciśnij przycisk Dodaj.
Przejdź do uzupełnienia niezbędnych danych pogrupowanych w trzech sekcjach:
- Konfiguracja sklepu – Selly – podaj nazwę sklepu wyświetlaną w ifirmie, adres url, klucz API, itp.
- Opcje księgowania – określ, czy koszty wysyłki stanowią przychód firmy, czy sprzedaż nieudokumentowana fakturami ma być wliczana do limitu na kasę fiskalną, oraz wybierasz domyślnie wystawiony dokument do zamówienia.
- Ustawienia faktur – ustaw domyślne parametry faktur, aby nie wprowadzać ich każdorazowo przy wystawianiu dokumentów.
W celu wygenerowania klucza API zaloguj się na swoje konto na platformie Selly i przejść do zakładki Konfiguracja ➡ Rest API.
W panelu Dodaj nowy klucz podajemy nazwę oraz uprawnienia readwrite.
Tu należy wybrać opcję Utwórz, skopiować Identyfikator oraz Secret i zapisać.
Skopiowany klucz wprowadź w odpowiednią rubrykę na koncie w ifirma.pl. Po uzupełnieniu wszystkich potrzebnych danych, wykonaj test połączenia. Jeśli wypadnie pomyślnie naciśnij Zatwierdź.
Po udanej integracji, zamówienia z Selly znajdziesz w zakładce eCommerce ➡ Lista Zamówień.