Site icon Pomoc serwisu ifirma.pl

Aktywacja usługi

Założenie konta oraz pierwsze 30 dni korzystania z księgowości internetowej w ifirma.pl są darmowe. Przez ten czas ma się dostęp do wszystkich funkcji ifirma.pl. Po bezpłatnym okresie korzystania z serwisu użytkownik może:

  • wykupić abonament samodzielnej księgowości internetowej,
  • przejść do Biura Rachunkowego ifirma.pl,
  • aktywować pakiet Faktura+ (po przekroczeniu limitu 3 faktur/mies.),
  • lub pozostać przy darmowym programie do faktur.

 

 

1. Aktywacja usługi księgowości internetowej

Księgowość internetowa to doskonały wybór dla tych, którzy chcą samodzielnie prowadzić księgowość swojej firmy.

Po zakończeniu bezpłatnego okresu używania księgowości internetowej, po zalogowaniu na konto pojawi się komunikat dotyczący wyboru pakietu.
 

Szczegóły odnośnie rozliczeń z Operatorem serwisu ifirma.pl znajdziesz w zakładce Konfiguracja ➡ Rozliczenia
 

 


 
Opłać fakturę, korzystając z systemu szybkich płatności lub przelewu tradycyjnego. Każdy użytkownik ma przypisany do konta indywidualny numera rachunku bankowego, na który należy dokonywać wpłat. Dokonanie przelewu na konto jest równoznaczne z rozpoczęciem korzystania z płatnych usług serwisu ifirma.pl.

2. Aktywacja usługi Biura Rachunkowego ifirma.pl

Biuro rachunkowe to pełna obsługa Twojej księgowości. Przydzielimy Ci indywidualnego księgowego, który zajmie się obsługą Twojej firmy. Wygodnie, szybko i profesjonalnie – nie musisz się o nic martwić, wystarczy, że dostarczysz nam dokumenty. Resztą zajmiemy się my.

Jeśli chcesz przejść do Biura Rachunkowego ifirma.pl:

  1. na pulpicie aplikacji wybierz ikonę Przejdź do Biura Rachunkowego, która znajduje się w dziale Usługi dla Ciebie,

 


 
  1. potwierdź komunikat, klikając w zielony przycisk przejdź do biura rachunkowego,

 


 
  1. otworzy się formularz ze zgłoszeniem do biura rachunkowego. Wypełnij podstawowe informacje, a następnie kliknij przycisk potwierdź dane i zaakceptuj.

 

 

Twoje zgłoszenie zostanie przekazane do biura rachunkowego, a my przygotujemy dla Ciebie niezbędne dokumenty. Status zgłoszenia możesz sprawdzać na bieżąco na głównym ekranie aplikacji.

3. Aktywacja pakietu Faktura+

Korzystając z konta bezpłatnego, po przekroczeniu limitu 3 faktur miesięcznie system zablokuje możliwość dalszego wystawiania faktur i rachunków w wybranym miesiącu księgowym, a na Twoim koncie pojawi się opcja wykupienia pakietu Faktura+.

Faktura+ znosi limit 3 darmowych faktur w miesiącu. Teraz wystawisz tyle dokumentów ile potrzebujesz.
 

Jeśli chcesz aktywować pakiet Faktura+:
  1. Kliknij przycisk aktywuj pakiet Faktura+ na głównym ekranie aplikacji,
  2. potwierdź, klikając w przycisk aktywuj od … ,
  3. otworzy się okienko z podsumowaniem zamówienia i możliwością dokonania płatności. Wybież swój bank i kliknij przycisk Przejdź do płatności, aby skorzystać z systemu szybkich płatności, ostatnia opcja dotyczy generowania druku do płatności.

 

 


 

Masz pytania? Zadaj je w naszym Biurze Obsługi Klienta lub zapoznaj się z FAQ.

Exit mobile version