Skaner kodów kreskowych jest domyślnie wykorzystywany w różnych miejscach w serwisie IFIRMA – między innymi w asystencie zbierania i pakowania zamówień, do skanowania kodów zamówień i wyszukiwania zamówień na liście. Pozwala także na dodawanie towarów na listę produktów, wyszukiwanie ich na liście czy dodawanie na fakturze po kodzie EAN.
E-commerce ➡ Zamówienia ➡ Ustawienia ➡ Skaner kodów kreskowych
W tym miejscu możesz przypisać akcję wykonywaną w serwisie po zeskanowaniu kodu zamówienia z poziomu listy zamówień do danego użytkownika – w zależności od jego uprawnień.
Przejdź do trybu edycji strony i przypisz akcję do danego użytkownika za pomocą listy rozwijanej a następnie zatwierdź aby zapisać wprowadzone zmiany.
Dostępne akcje do wykonania po zeskanowaniu kodu zamówienia z poziomu listy zamówień:
- Otwórz kartę zamówienia
- Zaznacz zamówienie na liście
- Otwórz asystenta pakowania – pakowanie zamówień
- Otwórz asystenta pakowania – zbieranie zamówień
- Brak akcji