Site icon Pomoc serwisu ifirma.pl

Ustawienia skanera kodów kreskowych

Skaner kodów kreskowych jest domyślnie wykorzystywany w różnych miejscach w serwisie IFIRMA – między innymi w asystencie zbierania i pakowania zamówień, do skanowania kodów zamówień i wyszukiwania zamówień na liście. Pozwala także na dodawanie towarów na listę produktów, wyszukiwanie ich na liście czy dodawanie na fakturze po kodzie EAN.

E-commerce Zamówienia ➡ Ustawienia ➡ Skaner kodów kreskowych

W tym miejscu możesz przypisać akcję wykonywaną w serwisie po zeskanowaniu kodu zamówienia z poziomu listy zamówień do danego użytkownika – w zależności od jego uprawnień.

Przejdź do trybu edycji strony i przypisz akcję do danego użytkownika za pomocą listy rozwijanej a następnie zatwierdź aby zapisać wprowadzone zmiany.

Dostępne akcje do wykonania po zeskanowaniu kodu zamówienia z poziomu listy zamówień:

Exit mobile version