Procedura reklamacyjna pozwala na szybkie oraz skuteczne rozwiązanie problemu. Dążymy do rozwiązywania każdej wątpliwości tak szybko jak to możliwe, dlatego prosimy o kontakt na adres mailowy reklamacje@ifirma.pl.
Zgłoszenie reklamacyjne należy wysłać z adresu mailowego wskazanego w koncie Użytkownika jako adres do kontaktu i zawierać imię i nazwisko osoby składającej reklamację, jak również dokładny opis i powód reklamacji.
Każdą reklamację postaramy się rozwiązać w możliwie najkrótszym terminie, lecz nie dłuższym niż to wynika z obowiązującego Prawa Telekomunikacyjnego.
W celu dostarczenia Państwu terminowej oraz dokładnej odpowiedzi, prosimy o:
- przedstawienie wszystkich ważnych faktów, które mają związek ze sprawą,
- przekazanie całej dokumentacji, która ma związek z reklamacją (korespondencja mailowa lub zapis rozmów z konsultantem),
- umieszczenie loginu oraz adresu mailowego,
- wysłanie reklamacji na adres mailowy reklamacje@ifirma.pl.