Site icon Pomoc serwisu ifirma.pl

Reklamacje – Biuro Rachunkowe serwisu ifirma.pl

Postępowanie reklamacyjne w zakresie usług Biura Rachunkowego ifirma.pl

Zasady składania reklamacji dotyczących usług Biura Rachunkowego ifirma.pl:

  1. Zgłoszenia należy kierować na piśmie:
    • e-mailem na adres: reklamacje@ifirma.pl,
      lub
    • listownie na adres Biura:

      Biuro Rachunkowe serwisu ifirma.pl,
      ul. Grabiszyńska 241G,
      53-234 Wrocław

  2. W przypadku zgłoszenia w formie e-mail: powinno być wysłane wyłącznie z adresu e-mail wskazanego w koncie Klienta jako adres do kontaktu, pod rygorem jej nieuwzględnienia w przypadku wiadomości przekazanych z innego adresu
  3. Zgłoszenie reklamacyjne przekazane listownie powinno zawierać: imię, nazwisko oraz NIP Klienta
  4. W treści zgłoszenia należy szczegółowo opisać powód reklamacji, m.in.:
    1. konkretną usługę lub jej element, której dotyczy reklamacja
    2. zarzuty: dokładny opis i powód reklamacji
    3. okoliczności uzasadniające reklamację
    4. oczekiwania Klienta związane ze złożoną reklamacją

W celu dostarczenia Państwu dokładnej odpowiedzi, prosimy o przedstawienie wszystkich ważnych faktów, które mają związek ze sprawą.

Każdą reklamację postaramy się rozwiązać w możliwie najkrótszym terminie, w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających, czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu.

Odpowiedzi na zgłoszenia reklamacyjne zostaną skierowane wyłącznie e-mailowo, na adres kontaktowy wskazany na koncie Klienta w ifirma.pl

Exit mobile version