Postępowanie reklamacyjne w zakresie usług Biura Rachunkowego ifirma.pl
Zasady składania reklamacji dotyczących usług Biura Rachunkowego ifirma.pl:
- Zgłoszenia należy kierować na piśmie:
- e-mailem na adres: reklamacje@ifirma.pl,
lub -
listownie na adres Biura:
Biuro Rachunkowe serwisu ifirma.pl,
ul. Grabiszyńska 241G,
53-234 Wrocław - W przypadku zgłoszenia w formie e-mail: powinno być wysłane wyłącznie z adresu e-mail wskazanego w koncie Klienta jako adres do kontaktu, pod rygorem jej nieuwzględnienia w przypadku wiadomości przekazanych z innego adresu
- Zgłoszenie reklamacyjne przekazane listownie powinno zawierać: imię, nazwisko oraz NIP Klienta
- W treści zgłoszenia należy szczegółowo opisać powód reklamacji, m.in.:
- konkretną usługę lub jej element, której dotyczy reklamacja
- zarzuty: dokładny opis i powód reklamacji
- okoliczności uzasadniające reklamację
- oczekiwania Klienta związane ze złożoną reklamacją
W celu dostarczenia Państwu dokładnej odpowiedzi, prosimy o przedstawienie wszystkich ważnych faktów, które mają związek ze sprawą.
Każdą reklamację postaramy się rozwiązać w możliwie najkrótszym terminie, w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających, czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu.
Odpowiedzi na zgłoszenia reklamacyjne zostaną skierowane wyłącznie e-mailowo, na adres kontaktowy wskazany na koncie Klienta w ifirma.pl