Site icon Pomoc serwisu ifirma.pl

ARCHIWUM Opis zakładki “Narzędzia”

Zakładka Narzędzia dostępna jest w dolnej części paska zakładek i obejmuje następujące podzakładki:


 

Poniżej opisane zostaną funkcjonalności dostępne w poszczególnych częściach zakładki Narzędzia.

1. Usługi kurierskie i zamówienia odbioru przesyłek

Od początku grudnia 2017 r. w serwisie nie ma możliwości skorzystania z usług kurierskich. Wskazane zakładki pozwalają Użytkownikom wcześniej korzystającym z tej funkcjonalności:


 

Z poziomu oznaczonej wyżej zakładki Narzędzia ➡ Zamówienia odbioru przesyłek oraz po wybraniu opcji protokoły odbioru Użytkownik ma możliwość sprawdzenia danych wcześniej utworzonych protokołów odbioru i ich pobrania.


 

Wskazane powyżej zakładki nie są dostępna na kontach Użytkowników, którzy nie korzystali z usług kurierskich w serwisie.

2. Allegro

Wybór tej zakładki powoduje przejście do konfiguracji w zakresie integracji konta Użytkownika z Allegro w zakładce Pulpit ➡ Konfiguracja ➡ Rozszerzenia i integracje ➡ Allegro. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są tutaj.

Korzystanie z integracji z Allegro dostępne jest tylko na kontach Użytkowników korzystających z usług: księgowości internetowej, biura rachunkowego lub faktury plus.

3. Aplikacje mobilne

Wybór tej zakładki powoduje przejście do konfiguracji w zakresie integracji konta Użytkownika z aplikacją mobilną w zakładce Pulpit ➡ Konfiguracja ➡ Rozszerzenia i integracje ➡ Aplikacje mobilne. Korzystanie z serwisu za pośrednictwem aplikacji mobilnych pozwala na:

Szczegółowe informacje na temat przeprowadzenia integracji dostępne są tutaj.

4. Formularz CEiDG/VAT-R

Wybór zakładki Narzędzia ➡ Formularz CEiDG/VAT-R powoduje przeniesienie Użytkownika do strony generatora wniosków CEiDG/VAT-R.

Na powyższej stronie Użytkownik ma możliwość wypełnić druk CEiDG lub VAT-R.
W razie wątpliwości w zakresie wypełniania druków czy ich złożenia Użytkownik może skorzystać ze wsparcia konsultanta bądź informacji dostępnych na stronie pomocy serwisu ifirma.pl.


 

5. API

Wybór zakładki Narzędzia ➡ API powoduje przejście do konfiguracji w zakresie integracji konta Użytkownika ze sklepami internetowymi w zakładce Pulpit ➡ Konfiguracja ➡ Rozszerzenia i integracje ➡ API.

Korzystanie z integracji za pomocą API dostępne jest tylko na kontach Użytkowników korzystających z usług: księgowości internetowej, biura rachunkowego lub faktury plus.

Więcej informacji w tym zakresie dostępne jest w pomocy serwisu ifirma.pl

 

Autor: Katarzyna Kisiel – ifirma.pl

Exit mobile version