w CRM
Moduł umożliwiający tworzenie ofert dla kontrahentów.

Moduł dostępny jest w zakładce:

    „CRM” > „Oferty”

Oferty dostępne są na kontach korzystających z płatnej wersji serwisu.

Dodawanie nowej oferty

  1. Wybierz zakładkę „CRM” > „Oferty” > „+Nowa oferta”.
  2. Wybierz ustawienia strony
    Określ poszczególne ustawienia dla oferty, np. szablon. Wszystkie wprowadzone zmiany możesz sprawdzić za pomocą opcji „podgląd”:



  1. Wprowadź ustawienia dla strony tytułowej

    Dodaj logo, okres obowiązywania oferty, tytuł dokumentu, dane kontrahenta, dla którego jest przeznaczona oraz osoby, do których oferta jest kierowana. Określ dane, które mają być widoczne w stopce na stronie tytułowej:



  1. Uzupełnij dane o firmie

    Dodaj informację o oferowanych produktach (również zdjęcia produktów), ich cenach, harmonogramie prac czy dostaw w ramach oferty i innych warunkach oferty.

  2. Dodaj stronę końcową

    Pojawią się na niej, obok wprowadzonego przez użytkownika tekstu, dane adresowe przedsiębiorcy oraz dane kontaktowe (telefon, fax i adres e-mail).

Co jeszcze możesz zrobić z ofertą?

Każdy etap tworzenia oferty możesz podejrzeć używając opcji „podgląd oferty”.

Nowa oferta widoczna jest na liście ofert wraz z nazwą, jej adresatem i okresem obowiązywania.

Stworzoną ofertę możesz skopiować na nową, wydrukować, usunąć, a także wystawić do niej fakturę. Wybierając „wystawienie faktury” IFI przeniesie Cię do formularza faktury krajowej. Jeśli w ofercie dodane są informacje o kontrahencie, cenie oferowanych produktów w cenniku, to takie dane pojawią się na fakturze automatycznie. Oczywiście możesz je edytować.

Wszystkie powyższe opcje dostępne są w kolumnie „Akcja”.

Listę sporządzonych ofert można sortować po tytule oferty, adresacie oferty, oraz okresie jej ważności.

Możliwość komentowania jest wyłączona.