w Sklepy internetowe
Integracja oferuje generowanie faktur VAT, rachunki w systemie iFirma oraz wysyłanie tych dokumentów do klienta z systemu Sky-Shop.

Zalety oprogramowania sklepów internetowych Sky-Shop:

  • 14 dni całkowicie za darmo,
  • płatności w cyklu miesięcznym,
  • mnogość funkcji i konfiguracji sklepu,
  • darmowy szablon RWD z możliwością edycji w czasie rzeczywistym,
  • wydajne i stabilne oprogramowanie,
  • integracja z iFirma.pl oraz Allegro,
  • integracje z kurierami, systemami płatności, porównywarkami cen,
  • rozbudowane raporty i statystyki,
  • pomoc techniczna 24/7.

Jak zintegrować sklep Sky-Shop z iFirma.pl?

Integracja obejmuje wystawianie faktur oraz rachunków.

  1. Zarejestruj konto w iFirma.pl.
  2. W panelu administracyjnym sklepu wybierz iFirma, podaj nazwę użytkownika oraz klucz faktury lub/i klucz rachunek: Zamówienia – Faktury – Konfiguracja
  3. Teraz już możesz wystawiać faktury do wybranych zamówień, klikając “faktura” przy zamówieniu. Faktura wygeneruje się automatycznie i otrzymasz ją w formie PDF.

Więcej szczegółów znajdziesz tutaj.

Możliwość komentowania jest wyłączona.