Czym jest eSklep?
eSklep od home.pl to kompleksowe narzędzie przeznaczone do efektywnego prowadzenia sprzedaży online. To platforma, która umożliwia łatwe i intuicyjne zarządzanie sklepem internetowym. Dzięki eSklepowi możesz w prosty sposób dodawać produkty do swojej oferty, tworzyć atrakcyjne opisy oraz prezentować je za pomocą pięknych zdjęć. To narzędzie daje również możliwość projektowania dedykowanych sklepów internetowych, co pozwala dostosować stronę do unikalnych potrzeb i stylu działalności przedsiębiorstwa. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą skutecznie rozwijać swoją obecność w sieci i zyskiwać nowych klientów, oferując im wygodne i atrakcyjne miejsce do dokonywania zakupów online. eSklep od home.pl to rozwiązanie stworzone z myślą o tym, aby ułatwić przedsiębiorcom start w e-commerce i skutecznie zarządzać swoją działalnością online.
Możesz zintegrować swój sklep z systemem księgowym IFIRMA, dzięki czemu sprawnie wystawisz różnego rodzaju faktury. Integracja przebiega w czterech prostych krokach:
1.W pierwszej kolejności zarejestruj się (lub zaloguj) do systemu ifirma.pl
2. Wybierz menu eCommerce ➡ Konfiguracja ➡ Dodaj
3. Z listy sklepów wybieramy
eSklep home.pl ➡ Dodaj
4.Uzupełnij niezbędne informacje, które zostały podzielone na trzy sekcje:
-
- Konfiguracja sklepu – dane obejmują m.in. nazwę sklepu, adres url, login i hasło.
- Opcje księgowania – należy zaznaczyć m.in. czy koszty wysyłki są/nie są przychodem firmy, domyślną stawkę VAT, datę sprzedaży, itp.
- Ustawienia faktur – dzięki uzupełnieniu danych, takich jak seria numeracji, nie będziesz musiał wprowadzać ich każdorazowo przy zamówieniach.
Po uzupełnieniu danych, naciśnij zielony przycisk Zatwierdź.
Po udanej integracji, zamówienia z eSklep Home.pl znajdziesz w zakładce eCommerce ➡ Lista Zamówień.