Dzięki integracji klienci ifirma.pl prowadzący sprzedaż na Allegro mogą automatycznie pobierać dane o złożonym na Allegro zamówieniu.
1. Dane do pobrania to:
- dane kupującego
- data zamówienia
- nazwa towaru
- ilość
- cena towaru
- koszty wysyłki
- sposób płatności
- sposób wysyłki/odbioru
- czy klient życzy sobie fakturę
Na podstawie ww. danych, serwis predefiniuje w jaki sposób zamówienie powinno być udokumentowane i zaksięgowane oraz wykonuje daną czynność po zatwierdzeniu jej przez użytkownika.
2. Integracja Allegro z ifirma.pl
Dodanie konta Allegro
Aby skorzystać z integracji, wystarczy szybka konfiguracja konta małej księgowości.
- Zaloguj się w ifirma.pl,
- Wybierz menu eCommerce ➡ Konfiguracja ➡ Dodaj
- Z listy sklepów wybieramy Allegro ➡ Dodaj
- Uzupełnij wszystkie niezbędne dane w celu dokończenia integracji. Na początku wprowadź nazwę sklepu i kliknij w opcję Wygeneruj klucze autoryzacyjne.
- Allegro poprosi o zalogowanie się lub potwierdzenie konta a następnie o potwierdzenie powiązania z IFIRMA.
- Wykonaj test połączenia. Jeśli wypadnie pomyślnie – wprowadź pozostałe dane i zatwierdź.
Po udanej integracji, zamówienia z Allegro znajdziesz w zakładce eCommerce ➡ Lista Zamówień.