Dane do wystawianych faktur za świadczenie usług serwisu ifirma.pl, pobierane są automatycznie z konta Użytkownika (nazwy pełnej firmy, adres i nip).
Użytkownik samodzielnie wprowadza dane lub zmiany danych firmy na swoim koncie.
Wybieramy zakładkę: Konfiguracja,
w kolejnym kroku: Dane firmy.
Należy uzupełnić pole: Nazwa Pełna, NIP oraz Adres siedziby firmy.
Użytkownik, ma również możliwość wprowadzenia innych danych do faktury, niż te które podał w Danych firmy.
Zakładka: Konfiguracja ➡ Dane do faktur za usługi ifirma.pl,
w kolejnym kroku wybieramy: Wprowadź inne dane do faktur.
Po uzupełnieniu danych zgodnych ze stanem faktycznym, zatwierdzamy.
W zakładce mamy również możliwość wybrania opcji: Ustaw dane z konfiguracji, co oznacza, że zaczytają się dane z zakładki: Dane firmy.
Jeśli wybierzemy: Aktualizuj danymi z CEIDG, system, na podstawie uzupełnionego numeru NIP, pobierze nasze dane ze strony GUS/CEIDG.
Na koniec należy zatwierdzić.
Dane, które będą pobierane do faktury za świadczenie usług ifirma.pl, Użytkownik powinien wprowadzić/zmienić, zawsze przed dokonaniem wpłaty za dany okres rozliczeniowy.
W momencie, wystawienia przez Operatora serwisu faktury na wskazane dane, nie mamy możliwości dokonania w tym zakresie zmian.
Jeżeli istnieją podstawy do zmiany danych na fakturze, Użytkownik zobowiązany jest wystawić notę korygującą, której wzór znajduje się tutaj oraz przesłać na adres e-mail bok@ifirma.pl.
Nota korygująca – kto i kiedy może ją wystawić? Przeczytaj.
Autor: Anita Marynowska – ifirma.pl