Site icon Pomoc serwisu ifirma.pl

Santander – zakładanie profilu zaufanego

Przedsiębiorcy posiadający dostęp do bankowości internetowej w BZ WBK, mają możliwość w szybki sposób uzyskać Profil Zaufany. Założenie oraz korzystanie z Profilu Zaufanego jest bezpłatne.

Założenie Profilu Zaufanego należy zacząć od zalogowania się do bankowości internetowej. Po przejściu na stronę banku dotyczącą profilu zaufanego, należy wybrać opcję Załóż profil zaufany.

 


Po wybraniu wskazanej opcji użytkownik zostanie przekierowany do strony logowania się do konta w banku. W tej części należy zalogować się na konto wskazując swój NIK oraz hasło do konta bankowego.
 

 

Po zalogowaniu się na konto przedsiębiorca zostanie przeniesiony do zakładki eUrząd ➡ Profil Zaufany. W tym miejscu można zmienić adres e-mail oraz edytować numer telefonu.

 

 

Jeżeli dane kontaktowe się zgadzają (e-mail, telefon) należy zapoznać się z regulaminem dla usług związanych z administracją publiczną oraz oznaczyć stosowne zgody i oświadczenia oznaczając checkboxy na dole strony. Tak uzupełnione dane należy zapisać korzystając z opcji zatwierdź.

 

 

Kolejno następuje autoryzacja założenia profilu poprzez wpisanie smsKodu otrzymanego od Banku. Po wpisaniu hasła należy wybrać opcję Akceptuj.

 

 

Na kolejnej stronie pojawi się komunikat o założeniu Profilu Zaufanego z wskazaną datą do kiedy profil jest ważny. Profil Zaufany jest ważny 3 lata. Po wybraniu opcji Mój Profil Zaufany zostaną wskazane pełne dane profilu m.in. Login do Profilu automatycznie nadany przez Bank.

 

 

Zakładając Profil Zaufany za pośrednictwem konta w banku przedsiębiorca podpisujący dokumenty za pomocą profilu każdorazowo będzie logował się do swojego konta w bankowości internetowej. Autoryzacja operacji tj. potwierdzenie podpisu będzie następowało zgodnie z metodą autoryzacji przelewów dokonywanych w bankowości internetowej np. poprzez kod SMS, wpisanie kodu ze zdrapki.

Poniżej treść wiadomości e-mail, jaki otrzyma użytkownik po pomyślnym przejściu powyższych kroków.

Mail dotyczący założenia konta w serwisie Profil Zaufany:

 

 

oraz mail potwierdzający utworzenie Profilu Zaufanego:

 

 

Uwaga! Wszelkie wątpliwości dotyczące założenie Profilu Zaufanego w mBanku prosimy wyjaśniać bezpośrednio z Infolinią Banku – Kontakt BZ WBK

 

Autor: Jagoda Durczak – ifirma.pl

Exit mobile version