WAŻNE!
W Archiwum czatów uwzględnione będą tylko te rozmowy na czacie, które zostały rozpoczęte będąc zalogowanym w ifirma.pl.
W zakładce Konfiguracja ➡ Archiwum chatów – Użytkownik ma możliwość ponownego zapoznania się z prowadzoną rozmową na czacie z konsultantem BOK serwisu ifirma.pl. Zapisy rozmów w archiwum czat pojawiają się dnia następnego po dniu, w którym została przeprowadzona rozmowa.
Dodatkową opcją w archiwum czat jest możliwość nadania tytułu rozmowy, który pozwala uporządkować tematy omawiane z konsultantami na czacie. Można tego dokonać, wybierając opcję edytuj (ikona kwadratu z długopisem).
Następnie wprowadzamy informacje o prowadzonym temacie, który pozwoli nam w przyszłości odnaleźć odpowiednie informacje dotyczące rozmowy na czacie z konsultantem.
Po zatwierdzeniu wprowadzony temat rozmowy będzie widoczny w archiwum czat przy dacie prowadzenia rozmowy.
Obok każdego zapisu rozmowy znajduje się gwiazdka, jej oznaczenie powoduje przesunięcie zapisu na górę listy, dzięki czemu można segregować zapisy według ich ważności dla Użytkownika.
W przypadku, gdy w archiwum czatów znajduje się większa ilość zapisanych rozmów, aby odnaleźć wcześniejsze rozmowy, należy paskiem przewijania zjechać na dół.
Następnie będzie możliwość zmiany strony.
Użytkownicy serwisu ifirma.pl mogą zadawać pytania za pośrednictwem komunikatora czat ze swojego konta.
Aby połączyć się na czat z konsultantem, należy po zalogowaniu się na konto, w prawym górnym rogu wybrać Kontakt (prawy górny róg ekranu, obok loginu),
a następnie wybrać opcję Czat ifirma.pl.
W tej części dodatkowo mamy dostęp do archiwum czatów, które jest dostępne również w zakładce Konfiguracja ➡ Archiwum chatów.
Autor: Marzena Łukasik, Alicja Pasieczna – ifirma.pl