Temat zawiera 1 odpowiedź, ma 2 oceny i był aktualizowany przez  ifirma.pl – pk 1 miesiąc, 1 tydzień temu.

Wyświetlono 1 wypowiedzi (z 2)

  • Autor
  • #1001 Odpowiedź
     Przemek

    Jest dla mnie niedogodnością, że zawsze po wykonaniu przelewu do ZUS i do US muszę przejść żmudną procedurę:
    – najpierw poczekać, aż przelew zostanie wykonany
    – następnie pobrać potwierdzenie przelewu z banku
    – i w końcu dodać ten dokument do aplikacji ifirma z opisem “wyciąg bankowy”.
    Jestem przekonany, że tę procedurę można by drastycznie uprościć, korzystając z tego, że różne banki (np. ideabank) pozwalają wysyłać potwierdzenie przelewu na podany adres e-mail. Gdyby ifirma dla każdego klienta udostępniała specjalny adres e-mail:

    [nazwa użytkownika]-[identyfikator losowany przy zakładaniu konta]@ifirma.pl

    np. jan.kowalski-zxx62b@ifirma.pl

    to wtedy klient mógłby podać ten adres e-mail w banku w trakcie zlecania przelewu i resztę żmudnej procedury mógłby sobie zupełnie darować.
    Bank wysłałby potwierdzenie przelewu na podany adres, a system ifirmy zakwalifikowałby wysłany dokument automatycznie jako “wyciąg bankowy”.

    Ten specjalny adres e-mail powinien być dostępny w aplikacji ifirma.

    Proszę dodajcie Państwo taką funkcjonalność do serwisu, znacznie uprości ona moją pracę.

    #1003 Odpowiedź
     ifirma.pl – pk 
    Keymaster

    Przekazałam Pana sugestię do działu technicznego. Pozdrawiam

Wyświetlono 1 wypowiedzi (z 2)

Odpowiedź do: Specjalny adres e-mail do odbioru potwierdzeń przelewów z banku
Twoje informacje: