Temat zawiera 1 odpowiedź, ma 2 oceny i był aktualizowany przez  ifirma.pl – pk 2 mies., 2 tygodni(e) temu.

Wyświetlono 1 wypowiedzi (z 2)

  • Autor
  • #950 Odpowiedź
     Paweł

    Ku przestrodze osób rozważających korzystanie z usług ifirma.pl:

    Chciałem opłacić księgowość internetową z góry na pół roku lub rok.

    Niestety, po zakończeniu okresu próbnego (który, swoją drogą, tak naprawdę kończy się po mniej niż trzech miesiącach), automatycznie narzucany jest pakiet wybrany przez ifirma.pl (miesięczny), na co najwyraźniej jedynym sposobem jest rezygnacja z usług. Natomiast po rezygnacji nie ma już nigdzie możliwości ponownego włączenia księgowości internetowej – jest tylko biuro rachunkowe i pakiet Faktura+.

    Same faktury to dla mnie za mało, a nad biurem rachunkowym myślałem, lecz teraz zaczynam obawiać się jakie tam z kolei czyhają pułapki. Zupełnie nie rozumiem, czemu nie mogę korzystać z księgowości internetowej – czyżby ifirma.pl chciała zmusić mnie w ten sposób do zmiany usługodawcy?

    Tak czy inaczej, zostałem teraz tylko z moimi lokalnymi kopiami dokumentów.

    #953 Odpowiedź
     ifirma.pl – pk 
    Keymaster

    Po zakończeniu okresu próbnego powinny się Panu wyświetlić do wyboru 3 pakiety:

    ifirma

    W przypadku Księgowości Internetowej model płatności można zmienić w zakładce Konfiguracja:

    ifirma model

    Jeśli użytkownik kliknie rezygnację z Księgowości Internetowej, to wówczas wyświetlamy mu dwa dodatkowe pakiety do wyboru, czyli Biuro Rachunkowe lub pakiet Faktura+. Użytkownik może też zdecydować się na używanie całkowicie darmowego programu do fakturowania.
    Istnieje możliwość powrotu do Księgowości Internetowej – wystarczy napisać do BOK.

    Niestety bez Pana loginu/adresu e-mail nie mogę sprawdzić, jaki status ma Pana konto. Bardzo proszę napisać do BOK (na czacie lub mailem), dziewczyny pomogą i podpowiedzą Panu co i jak.

Wyświetlono 1 wypowiedzi (z 2)

Odpowiedź do: Brak możliwości przywrócenia księgowości internetowej
Twoje informacje: