Czy jednorazowo mogę nadać więcej niż jedną paczkę?

Czy jednorazowo mogę nadać więcej niż jedną paczkę?

Tak, jednorazowo można nadać i przekazać kurierowi większą liczbę paczek. Wymiary (gabaryty i wagę) każdej paczki należy uwzględnić przy składaniu zlecenia, a same paczki trzeba odpowiednio opakować, opisać i przygotować do odbioru przez kuriera wraz z listami przewozowymi oraz protokołem … Czytaj dalej
Czy wystawiacie faktury VAT?

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, za korzystanie z usług kurierskich w ifirma.pl wystawiamy faktury VAT. Faktura wystawiana jest każdorazowo po dokonaniu płatności za usługi kurierskie z wykorzystaniem danych użytkownika wprowadzonych na koncie ifirma.pl. Podgląd faktur wystawionych za usługi kurierskie możliwy jest z poziomu aplikacji … Czytaj dalej
Kto może korzystać z usług kurierskich w ifirma.pl?

Kto może korzystać z usług kurierskich w ifirma.pl?

Z usług kurierskich za pośrednictwem ifirma.pl mogą korzystać wszyscy zarejestrowani użytkownicy ifirma.pl, czyli: osoby korzystające z pełnego pakietu małej księgowości, klienci biura rachunkowego ifirma.pl, klienci darmowego programu do wystawiania faktur i rachunków. Wystarczy zaakceptować regulamin usługi w sekcji narzędzia ➡ … Czytaj dalej
Czy istnieje lista przedmiotów, których nie można przewozić?

Czy istnieje lista przedmiotów, których nie można przewozić?

Tak, przewoźnik może odmówić wykonania usługi kurierskiej, a nawet obciążyć nadawcę przesyłki karą pieniężną, jeśli produkty znajdujące się w przesyłce należą do grupy przedmiotów zakazanych. Wśród pozycji objętych zakazem przewoźnik (DPD Polska) wymienia: rzeczy niebezpieczne lub mogące wyrządzić szkodę osobom … Czytaj dalej
Czy można nadawać przesyłki za pobraniem?

Czy można nadawać przesyłki za pobraniem?

Tak, w ifirma.pl można nadawać przesyłki za pobraniem. Wystarczy zaznaczyć ten fakt podczas tworzenia zlecenia, jednocześnie wprowadzając wartość pobrania. Odpowiednia kwota w gotówce zostanie pobrana przez kuriera od odbiorcy przesyłki. Następnie kwota pobrania zwracana jest na konto bankowe nadawcy po … Czytaj dalej
Jak nadać przesyłkę i zamówić kuriera?

Jak nadać przesyłkę i zamówić kuriera?

Dodawanie nowych przesyłek Po zalogowaniu się do ifirma.pl należy przejść do zakładki: narzędzia ➡ usługi kurierskie ➡ przesyłki i wybrać przycisk „dodaj przesyłkę”. Jednokrotnie – przed pierwszym skorzystaniem z usługi – konieczne będzie zaakceptowanie regulaminu usług kurierskich (narzędzia ➡ usługi … Czytaj dalej
Czy do przesyłki mogę załączyć fakturę dla kontrahenta?

Czy do przesyłki mogę załączyć fakturę dla kontrahenta?

Do przesyłek nadawanych przez ifirma.pl można załączyć fakturę dla odbiorcy przesyłki. Wówczas na formularzu zlecenia usługi (narzędzia ➡ usługi kurierskie ➡ przesyłki ➡ dodaj przesyłkę) w sekcji „powiązane faktury” należy wybrać przycisk „dodaj powiązany dokument”, wybrać dokument do przekazania (dokumenty … Czytaj dalej
Jaki jest koszt nadania przesyłki za pobraniem?

Jaki jest koszt nadania przesyłki za pobraniem?

Koszt przesyłki za pobraniem wynosi 4 zł netto. Kwota pobrania wliczona jest do kosztu przesyłki po wybraniu formy płatności jaką jest pobranie. Przy tej formie płatności kurier pobiera określoną na liście przewozowym kwotę od adresata przesyłki. Kwota pobrania zwracana jest … Czytaj dalej
Na który adres kontrahenta wysyłana jest przesyłka

Na który adres kontrahenta wysyłana jest przesyłka

Dane adresowe, na które wysyłana jest przesyłka zależne są od ustawień wprowadzonych dla danego kontrahenta: kontrahenci ➡ szczegóły kontrahenta ➡ sekcja „adres”. Można je ustawić dla danego kontrahenta poprzez oznaczenie „checkboxa” przy „adresie korespondencyjnym”. Paczki będą wysyłane zgodnie z wprowadzonymi … Czytaj dalej