Jak nadać przesyłkę i zamówić kuriera?

Jak nadać przesyłkę i zamówić kuriera?

Dodawanie nowych przesyłek Po zalogowaniu się do ifirma.pl należy przejść do zakładki: narzędzia ➡ usługi kurierskie ➡ przesyłki i wybrać przycisk „dodaj przesyłkę”. Jednokrotnie – przed pierwszym skorzystaniem z usługi – konieczne będzie zaakceptowanie regulaminu usług kurierskich (narzędzia ➡ usługi … Czytaj dalej
Czy do przesyłki mogę załączyć fakturę dla kontrahenta?

Czy do przesyłki mogę załączyć fakturę dla kontrahenta?

Do przesyłek nadawanych przez ifirma.pl można załączyć fakturę dla odbiorcy przesyłki. Wówczas na formularzu zlecenia usługi (narzędzia ➡ usługi kurierskie ➡ przesyłki ➡ dodaj przesyłkę) w sekcji „powiązane faktury” należy wybrać przycisk „dodaj powiązany dokument”, wybrać dokument do przekazania (dokumenty … Czytaj dalej
Jaki jest koszt nadania przesyłki za pobraniem?

Jaki jest koszt nadania przesyłki za pobraniem?

Koszt przesyłki za pobraniem wynosi 4 zł netto. Kwota pobrania wliczona jest do kosztu przesyłki po wybraniu formy płatności jaką jest pobranie. Przy tej formie płatności kurier pobiera określoną na liście przewozowym kwotę od adresata przesyłki. Kwota pobrania zwracana jest … Czytaj dalej
Na który adres kontrahenta wysyłana jest przesyłka

Na który adres kontrahenta wysyłana jest przesyłka

Dane adresowe, na które wysyłana jest przesyłka zależne są od ustawień wprowadzonych dla danego kontrahenta: kontrahenci ➡ szczegóły kontrahenta ➡ sekcja „adres”. Można je ustawić dla danego kontrahenta poprzez oznaczenie „checkboxa” przy „adresie korespondencyjnym”. Paczki będą wysyłane zgodnie z wprowadzonymi … Czytaj dalej
Kiedy otrzymam zwrot kwoty pobrania?

Kiedy otrzymam zwrot kwoty pobrania?

Kwota pobrania zostanie zwrócona w terminie do 14 dni roboczych na konto bankowe wskazane w procesie składania zlecenia po potrąceniu przez ifirmę kwoty należności z tytułu obsługi przesyłki kurierskiej. Koszt usługi zostanie uwzględniony w rozliczeniu z klientem i wykazany na … Czytaj dalej
Czy mogę nadać przesyłkę z poziomu faktury?

Czy mogę nadać przesyłkę z poziomu faktury?

Tak, w ifirma.pl umożliwiliśmy wygodne nadawanie przesyłek w powiązaniu z fakturami. Po jej wystawieniu wystarczy na dole faktury wybrać przycisk „wyślij paczkę”, a po przeniesieniu do formularza zamówienia, uzupełnić wymagane pola, m.in. określić rodzaj przesyłki (standardowa czy ekspresowa), wybrać sposób … Czytaj dalej
Jakie są godziny składania zamówień?

Jakie są godziny składania zamówień?

Zlecenia na usługi kurierskie można składać za pośrednictwem ifirma.pl przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Termin odbioru paczek przez kuriera zależny jest od lokalizacji miejsca odbioru i ustala się go w momencie składania zamówienia (najszybszy możliwy termin odbioru przesyłki … Czytaj dalej
Jak śledzić status nadanej przesyłki?

Jak śledzić status nadanej przesyłki?

Status wszystkich nadanych przesyłek można wygodnie śledzić po zalogowaniu do ifirma.pl i przejściu do sekcji: narzędzia ➡ usługi kurierskie ➡ przesyłki, wybraniu przycisku „śledź paczkę. W polu „numer referencyjny” należy podać numer listu przewozowego i zatwierdzić przyciskiem „sprawdź”. W zakładce … Czytaj dalej
Czy mogę nadać kurierem przesyłkę listową?

Czy mogę nadać kurierem przesyłkę listową?

Tak, za pośrednictwem ifirma.pl można nadawać również przesyłki listowe, np. umowy czy inne firmowe materiały i dokumenty. Przesyłki listowe w ifirma.pl nie stanowią odrębnej kategorii i opłaty naliczane są tak jak w przypadku przesyłek do 10 kg – w zależności … Czytaj dalej