Jak wygląda samodzielne prowadzenie księgowości w ifirma.pl?

Jak wygląda samodzielne prowadzenie księgowości w ifirma.pl?

ifirma.pl umożliwia użytkownikom wystawianie faktur i rachunków oraz księgowanie dokumentów otrzymanych od kontrahenta. Na ich podstawie prowadzona jest Księga Przychodów i Rozchodów lub ewidencja ryczałtu.   Inne funkcje ifirma.pl to m. in.: automatyczne księgowanie dokumentów, wyliczanie zobowiązań podatkowych, CRM (np. … Czytaj dalej
Nie jestem płatnikiem VAT, czy mogę korzystać z serwisu?

Nie jestem płatnikiem VAT, czy mogę korzystać z serwisu?

Serwis ifirma.pl jest przystosowany również dla osób rozliczających się na Książce Przychodów i Rozchodów, nie będących płatnikami podatku VAT. Wyboru opcji dokonuje się przy rejestracji w serwisie.
Jak przenieść księgowość do ifirma.pl w trakcie roku?

Jak przenieść księgowość do ifirma.pl w trakcie roku?

Decydując się na przystąpienie do serwisu ifirma.pl w trakcie roku podatkowego, można wprowadzić wszystkie dokumenty księgowe od stycznia danego roku. W tym celu przy rejestracji wskaż styczeń jako pierwszy miesiąc użytkowania serwisu. Jeśli nie chcesz przepisywać każdego dokumentu, możesz to … Czytaj dalej
Jaki jest zakres pomocy Biura Obsługi Klienta?

Jaki jest zakres pomocy Biura Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta pomaga w rozwiązywaniu problemów księgowych i technicznych oraz w wykonaniu różnych czynności w serwisie. Zakres odpowiedzi BOK sprowadza się do Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów, Ewidencji VAT, Ewidencji ryczałtu oraz zdarzeń, jakie może napotkać na swojej drodze … Czytaj dalej
Jaka jest podstawa prawna funkcjonowania ifirma.pl?

Jaka jest podstawa prawna funkcjonowania ifirma.pl?

Serwis ifirma.pl funkcjonuje na takich samych zasadach jak inne programy księgowe. Urząd skarbowy nie rozróżnia, czy dokument jest sporządzany ręcznie czy w formie wydruku komputerowego. Dla urzędów skarbowych ważne jest, aby wszelkie dokumenty księgowe i sposób prowadzenia ksiąg i ewidencji … Czytaj dalej
Czy moje dane są bezpieczne?

Czy moje dane są bezpieczne?

Bezpieczeństwo danych użytkownika zapewniają 3 główne czynniki: Hasło użytkownika: Wraz z loginem służy do identyfikacji podczas logowania. Zapewnia wyłączność dostępu do serwisu. Obsługa serwisu nie ma wglądu w dane zapisane na kontach użytkowników. Do wykonywania czynności służących rozwiązaniu problemów użytkowników, … Czytaj dalej
Czy można zrezygnować z usług serwisu ifirma.pl?

Czy można zrezygnować z usług serwisu ifirma.pl?

Tak. Pierwsze trzy miesiące użytkowania serwisu są całkowicie darmowe – każdy zarejestrowany ma dostęp do wszystkich jego funkcji. Aby korzystać z nich po upłynięciu tego okresu, należy uiścić opłatę. Można też zdecydować się jedynie na używanie całkowicie darmowego programu do … Czytaj dalej
Czy serwis oferuje weryfikację techniczną dokumentacji?

Czy serwis oferuje weryfikację techniczną dokumentacji?

Tak, użytkownik może skorzystać z weryfikacji dwa razy w roku. Przy rozliczeniu miesięcznym, weryfikacji podlega 1 miesiąc. Pliki z ewidencjami KPiR, środków trwałych czy wyposażenia – jeśli takie powstały w tym okresie – a także raporty PIT-5 należy przesłać na … Czytaj dalej