Czy serwis pozwala na wystawianie rachunków uproszczonych?

Czy serwis pozwala na wystawianie rachunków uproszczonych?

Dokument „rachunek uproszczony”, który kiedyś był wystawiany przez vatowca osobie fizycznej nie chcącej faktury – nie istnieje. Obecnie prawo mówi, że sprzedawca wystawia: faktury – jeśli jest podatnikiem VAT, rachunki/faktury – gdy korzysta ze zwolnienia z VAT, w przypadku faktury … Czytaj dalej
Czy mogę nadać kurierem przesyłkę listową?

Czy mogę nadać kurierem przesyłkę listową?

Tak, za pośrednictwem ifirma.pl można nadawać również przesyłki listowe, np. umowy czy inne firmowe materiały i dokumenty. Przesyłki listowe w ifirma.pl nie stanowią odrębnej kategorii i opłaty naliczane są tak jak w przypadku przesyłek do 10 kg – w zależności … Czytaj dalej
Jaki jest termin dostarczenia paczki?

Jaki jest termin dostarczenia paczki?

Do 30 czerwca 2016 r. gwarantowany przez DPD termin podjecia pierwszej próby doręczenia dla przesyłek krajowych (DPD Classic) adresowanych do firm oraz osób prywatnych to następny dzień roboczy od dnia nadania (od poniedziaku do piątku, nie dotyczy paczek o wadze … Czytaj dalej
Jak przygotować przesyłkę do wysyłki?

Jak przygotować przesyłkę do wysyłki?

Przed przekazaniem paczki kurierowi, należy ją przygotować tak, żeby w trakcie transportu jej zawartość nie uległa uszkodzeniu. Główne wytyczne dotyczące przygotowania przesyłki są następujące: opakowanie przesyłki powinno być dopasowane do wagi, wielkości i rodzaju zawartości; jeśli zawartość tego wymaga, opakowanie … Czytaj dalej
Czy można nadawać przesyłki ekspresowe?

Czy można nadawać przesyłki ekspresowe?

Tak, żeby nadać przesyłkę ekspresową, wystarczy przy składaniu zlecenia zaznaczyć odpowiednie pola na formularzu. Przesyłki ekspresowe dostarczane są w dni robocze od poniedziałku do piątku. W zależności od wybranej opcji doręczenie następuje w następnym dniu roboczym do godziny: 9:30, 12:00 … Czytaj dalej
Czy można poprawić błędy w złożonym zamówieniu lub zrezygnować z zamawiania kuriera?

Czy można poprawić błędy w złożonym zamówieniu lub zrezygnować z zamawiania kuriera?

Nie, po złożeniu zamówienia nie ma możliwości jego poprawienia. Zlecenie zostanie zrealizowane zgodnie z wprowadzonymi parametrami. W przypadku, gdy zgodnie ze złożonym zleceniem, kurier stawi się po odbiór przesyłki, a ona nie zostanie przekazana do przewozu – naliczona zostanie opłata … Czytaj dalej