Czy moje dane są bezpieczne?

Czy moje dane są bezpieczne?

Bezpieczeństwo danych użytkownika zapewniają 3 główne czynniki: Hasło użytkownika: Wraz z loginem służy do identyfikacji podczas logowania. Zapewnia wyłączność dostępu do serwisu. Obsługa serwisu nie ma wglądu w dane zapisane na kontach użytkowników. Do wykonywania czynności służących rozwiązaniu problemów użytkowników, … Czytaj dalej
Jak dodać zadanie do Kalendarza?

Jak dodać zadanie do Kalendarza?

Wybierz menu CRM ➡ kalendarz, wybierz rok, miesiąc i dzień, do którego chcesz przypisać zadanie ➡ dodaj zadanie.
Jakie są warunki pakowania sprzętu RTV i AGD?

Jakie są warunki pakowania sprzętu RTV i AGD?

Szczególną uwagę na sposób przygotowania paczki należy zwrócić w przypadku przesyłania produktów elektronicznych oraz sprzętu RTV i AGD. Należy zadbać o: dopasowanie wielkości i trwałości opakowania do rozmiarów i wagi jej zawartości – najlepiej korzystać z oryginalnych opakowań producenta (konieczne … Czytaj dalej
Jak wygląda rozliczenie za usługę?

Jak wygląda rozliczenie za usługę?

Rozliczenie za usługi kurierskie zamawiane za pośrednictwem ifirma.pl następuje w momencie składania zamówienia. Po wprowadzeniu parametrów zamówienia pojawia się informacja o kwocie, którą należy wpłacić. Opłata za usługę pobierana jest z góry. Po zaksięgowaniu całości wpłaty na koncie, udostępniona zostanie … Czytaj dalej
Czy można zrezygnować z usług serwisu ifirma.pl?

Czy można zrezygnować z usług serwisu ifirma.pl?

Tak. Pierwsze trzy miesiące użytkowania serwisu są całkowicie darmowe – każdy zarejestrowany ma dostęp do wszystkich jego funkcji. Aby korzystać z nich po upłynięciu tego okresu, należy uiścić opłatę. Można też zdecydować się jedynie na używanie całkowicie darmowego programu do … Czytaj dalej
Jak wystawić ponaglenie zapłaty?

Jak wystawić ponaglenie zapłaty?

Wybierz menu CRM ➡ lista kontrahentów, wybierz identyfikator kontrahenta, którego chcesz edytować, w menu kontrahenta wybierz zakładkę „windykacja”, na liście „Przychody – dokumenty przeterminowane”, w kolumnie „Operacje” wybierz „windykacja” (czerwony przycisk), określ rodzaj ponaglenia (ponaglenie, monit, nota odsetkowa, wezwanie do … Czytaj dalej
Jakie są warunki pakowania urządzeń sanitarnych?

Jakie są warunki pakowania urządzeń sanitarnych?

Przygotowując do wysyłki urządzenia sanitarne trzeba pamiętać, aby: dopasować wielkość i trwałość opakowania do rozmiarów i wagi jej zawartości – należy korzystać z oryginalnych opakowań producenta i styropianowych form dopasowanych kształtem do zapakowanego towaru (konieczne może być dodatkowe wzmocnienie lub … Czytaj dalej
Jakie są dostępne formy płatności?

Jakie są dostępne formy płatności?

Formy płatności za usługi kurierskie dostępne w ifirma.pl to: przelew bankowy – za przesyłki nadawane za pośrednictwem ifirma.pl obowiązuje płatność z góry. Całość kwoty wyliczonej po wprowadzeniu parametrów przesyłki należy przelać na wskazane konto bankowe. Po zaksięgowaniu wpłaty, udostępniona zostanie … Czytaj dalej