Jak wygląda samodzielne prowadzenie księgowości w ifirma.pl?

admin

ifirma.pl umożliwia użytkownikom wystawianie faktur i rachunków oraz księgowanie dokumentów otrzymanych od kontrahenta. Na ich podstawie prowadzona jest Księga Przychodów i Rozchodów lub ewidencja ryczałtu.

 

Inne funkcje ifirma.pl to m. in.:

  • automatyczne księgowanie dokumentów,
  • wyliczanie zobowiązań podatkowych,
  • CRM (np. prognozy i raporty o firmie),
  • wysyłka e-deklaracji do ZUS i US,
  • ewidencje pojazdów, środków trwałych i pracowników,
  • prowadzenie „magazynu”,
  • integracja z licznymi e-sklepami.

Korzystanie z ifirma.pl to nic trudnego. Z obsługą serwisu poradzi sobie osoba, która nie maiła wcześniej nic wspólnego z księgowaniem. W razie wątpliwości (księgowych lub technicznych), można zawsze skorzystać z pomocy biura obsługi klienta. Wszystko to czyni ifirma.pl idealnym rozwiązaniem dla nowych przedsiębiorców.