Reklamacje

w Regulaminy

Procedura reklamacyjna pozwala na szybkie oraz skuteczne rozwiązanie problemu. Dążymy do rozwiązywania każdej wątpliwości tak szybko jak to możliwe, dlatego prosimy o kontakt na adres mailowy reklamacje@ifirma.pl.

Zgłoszenie reklamacyjne należy wysłać z adresu mailowego wskazanego w koncie Użytkownika jako adres do kontaktu i zawierać imię i nazwisko osoby składającej reklamację, jak również dokładny opis i powód reklamacji.

Każdą reklamację postaramy się rozwiązać w możliwie najkrótszym terminie, lecz nie dłuższym niż to wynika z obowiązującego Prawa Telekomunikacyjnego.

W celu dostarczenia Państwu terminowej oraz dokładnej odpowiedzi, prosimy o:

  • przedstawienie wszystkich ważnych faktów, które mają związek ze sprawą,
  • przekazanie całej dokumentacji, która ma związek z reklamacją (korespondencja mailowa lub zapis rozmów z konsultantem),
  • umieszczenie loginu oraz adresu mailowego,
  • wysłanie reklamacji na adres mailowy reklamacje@ifirma.pl.

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły