Dodawanie wydatków przez aplikacje mobilne – iOS

Instalacja i obsługa aplikacji ifirma.pl na urządzeniach z systemem iOS – instrukcja.

1. Pobierz aplikacje

ifirma – program do faktur i rachunków możesz pobrać z App Store.


biuro rachunkowe online, przekaz dokumentów, App Store
ifirma.pl w App Store

2. Ustaw tryb klienta biura rachunkowego

  • W ustawieniach aplikacji potwierdź, że jesteś klientem Biura Rachunkowego ifirma.pl. i zapisz zmiany. Ta czynność jest niezbędna do prawidłowego przesyłania plików.
Uwaga! Pamiętaj, aby w ustawieniach aplikacji sprawdzić poprawność danych o statusie płatnika VAT i ryczałtu.

3. Przekaz dokumentów – iOS

  • Wybierz menu Moje wydatki ➡ dodaj nowy,


biuro rachunkowe online, przekaz dokumentów, iOS

 
Z tej pozycji możesz dodać wydatek na 2 sposoby:

  • wczytać plik iCloud ➡ wysłać
  • zrobić zdjęcie dokumentu ➡ zapisać ➡ wysłać.


biuro rachunkowe online, przekaz dokumentów, iOS

 
Każdy dokument wymaga krótkiego opisu, należy zatem:

  • wskazać miesiąc księgowy, którego dotyczy,
  • podać NIP,
  • określić status opłacenia dokumentu (dotyczy tylko dokumentów koszty firmy lub zakup towaru).

Opisane dokumenty znajdziesz na liście Do wysłania (menu Wydatki ➡ gotowe do wysłania). Z tego poziomu możesz jeszcze edytować ich opis. Jeśli wszystkie dane są poprawne, pozostaje przesłać pliki, używając przycisku wyślij dokumenty.

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły